آموزش اتصال سریع گوشی موبایل به تلویزیون سونی(جدید)

آموزش اتصال سریع گوشی موبایل به تلویزیون سونی(جدید)

با عرض سلام خدمت مخاطبان و همراهان عزیز. در این مقاله قصد داریم تا آموزش نحوه اتصال سریع گوشی موبایل به تلوزیون های سونی سری جدید را به شما عزیزان آموزش دهیم. برای این کار، تلوزیون در هنگام راه اندازی، به شما توصیه می کند تا تلوزیون را به اینترنت متصل کنید و یک سری برنامه پیشنهادی نیز، برای اتصال گوشی به تلوزیون سونی به شما ارائه خواهد داد. برنامه های پیشنهادی تلوزیون سونی، عبارتند از: Fast Cast و 1001 TV  .

شما از طریق این دو برنامه، میتوانید گوشی همراه خود را به تلوزیون های سونی، متصل کنید.

 

مراحل اتصال گوشی موبایل به تلوزیون SONY (از طریق برنامه Fast Cast)

 

 

اتصال با گزینه QR Cast :

 

  1. در ابتدا؛ گوشی همراه و تلوزیون خودتان را به یک اینترنت متصل نمایید.
  2. بعد از اتصال هر دو سیستم به یک اینترنت، سپس به از گوشی موبایل خود وارد اپلیکیشن Play Store شده، و یکی از برنامه های پیشنهادی تلوزیون (که در بالا آن ها را معرفی شدند) را سرچ کنید و آن را در گوشی خود دانلود کرده و نصب نمایید.
  3. پس از نصب اپلیکیشن در گوشی، وارد آن شده و مجوز های اولیه را برای فعالسازی آن، صادر کنید. بعد از وارد منوی اصلی برنامه در گوشی می شوید.
  4. در صورتی که این برنامه ها در تلوزیون شما هم وجود نداشت؛ به راحتی از طرق برنامه Play Store موجود در منوی تلوزیونتان، برنامه مد نظرتان را دانلود کنید.
  5. برای ورود به Play Store در تلوزیون و استفاده از آن، شما نیاز به یک آدرس جیمیل دارید تا بتوانید Play Store را در سیستم تلوزیون خودتان فعال نمایید.
  6. پس از فعالسازی برنامه در تلوزیون، مشاهده می کنید برنامه سه گزینه اتصال به شما ارائه می دهد؛ Iphone Share ، Cast Local Media و QR Cast .
  7. گزینه QR Cast را در تلوزیون انتخاب کنید.
  8. در گوشی موبایل خود، پس از اجرای برنامه وارد قسمت Display شده و بر روی گزینه QR Cast کلیک می کنید.
  9. سپس با اسکن QR Cast تلوزیون روی گوشی موبایل، گوشی همراه شما به تلورزیون سونی متصل می شود و شما به راحتی می توانید از امکانات رائه شده استفاده کنید.
 

نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم؛ این است که، اتصال از طریق QR Cast فقط اجازه انتقال صفحه گوشی در قسمت اپلیکیشن های گوشی را به به شما می دهد. برای اتصال کامل گوشی و نمایش تمام اطلاعات آن بر روی صفحه تلوزیون، باید از طریق گزینه Cast Local Media گوشی را به تلوزیون متصل نمایید.

 

مراحل اتصال گوشی موبایل به تلوزیون SONY با گزینه Cast Local Media :

 تمام مراحل لازم در این قسمت نیز، تا مرحله 6 در بخش اتصال با گزینه QR Cast یکسان می باشد. پس از انجام مراحل 1 تا 6 در ادامه :

7- در تلوزیون وارد قسمت Cast Local Media شوید. مشاهده خواهید کرد که برای اتصال گوشی شما، تلوزیون یک کد QR  به شما ارائه می کند.

8- در گوشی موبایل خود، پس از اجرای برنامه، کد  QR تلوزیون را اسکن کرده و به راحتی گوشی همراهتان به تلوزیون متصل خواهد شد و شما می توانید تمام اطلاعات داخل گوشی  خود را در تلوزیون به نمایش بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی