بنر شماره 1

راهنمای جامع خرید کولر گازی

کولر گازی یا سیستم جذب کننده گاز طبیعی به صورت خنک کننده در دسترس اند. معمولا سیستم هایی با اندازه ها و طرح های مختلف توسط تولید کنندگان عرضه و به فروش می رسند. عملکرد این نوع دستگاه های خنک کننده آرام و بدون لرزش است که همین ویژگی سبب شده است که این سیستم، انتخابی ایده آل برای منازل, بیمارستان ها، مدارس و ساختمان های اداری است.

سادگی در طراحی آن نیز سبب شده است که نگهداری آسان باشد. بسیاری از مشاغل ثابت کرده اند که کولر گازی برای محیط زیست اقتصادی، کارآمد و مناسب است. ما در این مقاله به شما راهنمایی می کنیم که چگونه یک کولر گازی مناسب خریداری نمایید.

راهنمای جامع خرید کولر گازی

 

  1. قبل از خرید کولر گازی حتما برنامه ریزی داشته باشید.

برای خرید کولر گازی تا شهریور و مهر صبر نکنید. بهتر است سیستم های خنک کننده را قبل و بعد از شروع اوج گرما تهیه نفرمایید؛ زیرا ممکن است در آن موقعیت مجبور به تعویض شوید. معمولا محصولات جدید و به روز در فصل های بهار معرفی می شوند و شاید شما از تخفیفات ویژه ای که فروشندگان در این بازه زمانی ارائه می دهند، برخوردار شوید.

خرید هدفمند همراه با برنامه ریزی به شما این امکان را می دهد تا بودجه را فراهم و کولر گازی را بر اساس نیاز خود تهیه نمایید.

 

  1. تحقیق کنید.

تحقیق کردن پیرامون آگهی های تبلیغاتی، اطلاعاتی را درباره ی تبلیغات موثر در  اختیار شما قرار می دهد - رسانه موفقیت یوکن

برای خرید کولر گازی به تمامی وب سایت های تولید کننده و منابع ارزیابی محصول سر بزنید و با آنها مشورت کنید. برخی از این وب سایت ها خدماتی به مشتریان ارائه می دهند تا تصمیمی آگاهانه برای خرید محصول مورد نظر بگیرند.

این منابع، محصول را از نظر عملکرد، هزینه و قابلیت دوام طولانی مدت ارزیابی می کنند و همچنین ویژگی های کولر گازی را در بین برند های مختلف مقایسه می کنند.

 

  1. فروشنده ای پیدا کنید که با آن راحت باشید.

در اکثر شهر ها، صد ها فروشگاه وجود دارد که می توانید کولر گازی مناسب را تهیه نمایید. بهتر است درباره چندین فروشنده در منطقه خود تحقیق کنید و از مشتریان قبلی درباره آنها بپرسید. نه تنها اعتماد در هنگام خرید و نصب مهم است، بلکه خدمات پس از فروش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

  1. قبل از خرید، هوای منزل را آزمایش کنید.

برخی از برند ها و یا حتی فروشگاه ها خدماتی ارائه می دهند که به صاحب خانه کمک می کند تا هوای داخل خانه را شناسایی کند. متداول ترین فاکتورهای کیفیت هوای داخل خانه عبارتند از: دما، رطوبت، مونوکسید کربن، دی اکسید کربن، عطر، بخارات شیمیایی و ذرات معلق هوا !

بعد از آزمایش هوای داخل خانه، صاحبان خانه می توانند کولر گازی مناسب با خانه را تهیه کنند و احساس راحتی با دوامی داشته باشند.

 

  1. به دنبال طراحی های مختلف باشید.

درباره طراحی های مختلف کولر گازی تحقیق کنید. سیستم های کولر گازی امروزی دارای طراحی های مختلفی هستند که می توانند سطح راحتی و آسایش را افزایش دهند، اما برخی از آنها برای عملکرد بهینه ضروری هستند.

به عنوان مثال؛ فرض کنید که کولر گازی شما دارای ترموستات قابل تنظیم با حداقل دو سرعت خنک کننده و دو سرعت فن باشد. این واحد باید دارای تنظیمات کارایی انرژی نیز باشد که در صورت خنک نشدن دستگاه، فن را متوقف کند و این می تواند سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شود.

علاوه بر این، در نظر گرفتن طراحی کلی محصول مانند پمپ ها، تهویه مطبوع، سیستم هایی که به کاهش آلودگی صوتی کمک می کنند و سیستم هایی که به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کنند نیز مهم اند.

 

  1. درجه بهره وری انرژی را بررسی کنید.

مصرف کننده باید کارایی فصلی تهیه مطبوع (SEER) خود را بررسی کند و حداقل رتبه بهره وری انرژی که یک کولر گازی نیاز دارد، SEER 13 است.

 

  1. نویز و سر و صدای کولر گازی چگونه است؟

سیستم سرمایشی قدیمی پر سر و صدا هستند. مهمترین نکته ای که صاحب خانه های امروزی باید آن را در نظر بگیرند، کم صدا بودن کولر گازی است.

 

  1. محصولاتی تهیه کنید که در مصرف انرژی موثر باشد.

تست مصرف برق کولر گازی سام - فروشگاه سام مرکزی - ™Sam

خرید کولر گازی که انرژی کمتری مصرف می کند مزایایی برای خانه و صاحب خانه داشته باشد.

 

  1. به دنبال گارانتی محصول باشید.

مطمئن شوید که کولر گازی خریداری شده دارای ضمانت است که علاوه بر قطعات موجود در کل سیستم، در صورت بروز مشکل نیز هزینه های کار را تامین کند. برخی از فروشگاه ها با پرداخت هزینه اضافی، یک طرح گارانتی طولانی ارائه می دهند که تجهیزات را برای چهار تا پنج سال پوشش می دهند.

 

  1. یک لیست تهیه کنید.

کولر گازی بخرید که قیمت آن مناسب با بودجه شما باشد. خرید سیستم سرمایشی که نیاز های شما را برآورده نکند و در آینده به درد شما نخورد، سطح راحتی و بازده انرژی خانگی یا صرفه جویی طولانی مدت را در معرض خطر قرار می دهید.

تحقیق کنید و لیستی از ویژگی های مورد نظر خود را در یک سیستم تهیه کنید.

 

 

مزایای خرید کولر گازی چیست؟

استفاده و خرید کولر گازی مزایایی به همراه دارد که این مزایا بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها محاسبه شده اند.

  • مقدار گاز زیادی مصرف نمی کند.
  • از هوای بازیابی شده استفاده می کند (از گازهای تمیز استفاده می کند و هیچ تماسی با هوای دارای گرد و غبار ندارد)
  • در مبدل، یک مرحله مقدماتی از غبار زدایی گازهای خنک شده انجام می شود.
  • از خوردگی عناصر مبدل با خنک کردن گردش مجدد هوا جلوگیری می کند.
  • از کاهش دما زیر نقطه اسیدی با افزودن جاذب ها به گاز خنک کننده قبل از مبدل جلوگیری می کند.
  • امکان نصب مبدل های چند مرحله ای در آنها وجود دارد.
  • امکان نصب سیستم های تخصصی با استفاده از بخارهایی که در یک فیلتر خنک و صافی می شوند نیز وجود دارد.

 

درباره ما

فروشگاه آنلاین لوازم با ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به شما کمک می کند تا انواع لوازم خانگی پخت و پز، سرمایشی و گرمایشی، شستشو و نظافت و صوتی و تصویری مانند یخچال، سای بای ساید، سرخ کن، مایکروویو، سولاردام، ساندویچ ساز، توستر، تلویزیون، سینمای خانگی، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، بخار شویی، جارو برقی، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، اسپرسو ساز، چایی ساز، غذا ساز، گوشت کوب برقی، ماشین آشپزخونه و مخلوط کن تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی