مقایسه-6برند-برتر-لوازم-خانگی

مقایسه 6 برند برتر لوازم خانگی برقی ایرانی

مقدمه

لوازم خانگی برقی در بازار در پنج گروه اصلی صوتی تصویری،یخچال فریزر،گروه شوینده ها ،گروه محصولی گاز سوز،تاسیسات (اجاق گاز،کولر گازی،ابگرمکن…)،لوازم خانگی برقی کوچک(مایکروفر،جاروبرقی،ابمیوه گیریو…) برسی شده است.

صنعت لوازم خانگی برقی ایران پر از برندهای ریز و درشت  است ،و انتخاب از میان آنها کاری سخت است اما  برندهای معروف لوازم خانگی برقی ایران در حقیقت همان هایی  هستند که سهم بیشتری از بازار لوازم خانگی ایران را در اختیار دارند .

همانطور که گفته شد برندهای ایرانی تولید کننده لوازم خانگی برقی بسیار متنوع و متفاوت هستند، با وجود انواع مارک لوازم خانگی برقی ایرانی هر یک به اندازه توان خود سهم بازار را کسب کرده‌اند ؛

در این میان برخی نام آشناتر و مطرح تر هستند و به همین نسبت سطح کیفیت بهتری دارند در ادامه توضیح مختصری از این برندهای ایرانی می دهیم با ما برای معرفی بهترین هایشان همراه باشید.

 

 

آنچه در ادامه خواهید خواند:

▪︎ امرسان (تولید کننده یخچال های رنگی و هوشمند)

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی امرسان

 

▪︎ اسنوا ( تنوع بالا در زمینه تولید لوازم خانگی  )

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی اسنوا

 

▪︎ پارس خزر ( لوازم خانگی برقی کوچک )

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی پارس خزر

 

▪︎ ایکسن ویژن ( صوتی تصویری )

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی  ایکس ویژن

 

▪︎ پاکشوما

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی پاکشوما

 

▪︎ بیمکث

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی بیمکت

 

▪︎ قیمت

 

 

 

 

۱_ امرسان (تولید کننده یخچال های رنگی و هوشمند)

 

شرکت لوازم خانگی برقی  امرسان نخستین بار در سال ۱۳۶۰ توسط آقای سلطان حسین فتاحی افتتاح شد؛ نخستین یخچال فریزرهای این تولید کننده ایرانی در سال ۱۳۶۶ روانه بازار شد، این شرکت در حال حاضر در زمینه تولید انواع یخچال فریزرهای هوشمند ،اجاق گاز، جاروبرقی، و… فعالیت می کنند.

امرسان

از ویژگی های  این برندایرانی جذاب می توان،  به بالاترین رتبه  لوازم خانگی برقی ایران  و اهمیت  به زیبایی  در کنار  کارایی  معمولی  خود ، به عنوان  یک کالای زیبا  برای  دکوراسیون  بهتر منزل  اشاره کرد.

همینطور  یخچال فریزرهای  این برند  جادار است  و هزینه اضافی  به بار نخواهد آورد ، طرح  رنگ بندی خوب و با کیفیت  این برند  بسیار  زبان زد است.

کیفیت ساخت  نوع متریالی که در ساخت یخچال فریزر  امرسان  به کار رفته است ، همه  از مواد اولیه  عالی  تهیه شده است ؛ مصرف انرژی  محصولات  این کارخانه  در سال  ۱۳۹۳  با اخذ گرید++Aدر مصرف انرژی برای اولین بار در ایران، این شرکت دست از پیشرفت و تلاش  برنداشت  و در سال  ۱۳۹۵  گرید A+++ را  در یخچال  فریزر امرسان  برای ایران و ایرانی ها به ارمغان آورد.

 

امرسان  همچنین  نخستین برند  ایرانی تولید کننده یخچال فریزر های هوشمند است  است که از قابلیت کنترل  با  اپلیکیشن  موبایل  برخوردار است؛ امرسان  بسته  به سایز و اندازه یخچال  که مد نظر دارید  بهترین قیمت  را به شما  پیشنهاد می دهد.

 

 

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی امرسان

یخچال و فریزر امرسان مدل TF16T329CIA

یخچال و فریزرامرسان مدل TFT114T

یخچال و فریزر TFH17T

 

 

 

 

۲_ اسنوا ( تنوع بالا در زمینه تولید لوازم خانگی برقی )

 

اسنوا کار خود را با تولید لوازم خانگی برقی اجاق گاز  و کولر آبی  در سال  ۱۳۸۴  آغاز کرده است؛ هم اکنون انواع مختلفی  از لوازم خانگی را به بازار ارائه کرده است، شرکت اسنوا در اصفهان به فعالیت خود می پردازد؛ مهمترین ویژگی این تولیدات  استفاده از تکنولوژی و  روش های روز دنیا  برای ساخت محصولات است، نمودار مصرفی این برنده ایرانی A+است.

اسنوا

محصولات این شرکت به خاطر طراحی زیبا و منطبق با سلیقه مشتری ایرانی همواره از استقبال و فروش خوبی برخوردار است.

استفاده از فناوریmetal cooling در محصولات ضمن حفظ تازگی مواد غذایی موجود در یخچال ،خنکی بیشتری داخل یخچال در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

همچنین برای داشتن دمای ثابت از ۶ سنسور هوشمند پاشین دما  دراین کالا استفاده شده است، تامواد غذایی در بهترین حالت نگهداری شود .

یکی از محصولات بسیار خوب ، شیک و مدرن این شرکت که از تمام تقابلیت های نمونه‌های معروف خارجی برخوردار است. یخچال فریزر اسنوا  S4 _ 320SS می باشد که از نوع یخچال  فریزر ساید بای ساید است ؛ برخی محصولات  فِردار اخیر اسنوا  از لعاب هوشمند  خود تمیز شونده برخوردار است  .

قیمت محصولات این برندایرانی بسیار منصفانه است و کالای خوب در اختیار یک ایرانی قرار می دهد.

 

 

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی اسنوا

▪︎  یخچال فریزر اسنوا مدل S4_0261W

▪︎  تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SLD_55S37BLDT2

 

 

 

 

۳_ پارس خزر ( لوازم خانگی برقی کوچک )

 

یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی برقی کوچک می توان این کارخانه را نام برد ، شرکت پارس خزر  در سال  ۱۳۴۷  فعالیت خود را با همکاری شرکت توشیبای ژاپن شروع کرد، و در سال  ۱۳۶۱  با نام برند پارس خزر به کار خود ادامه داد.

پارس خزر

محصولات این شرکت از دیرباز مورد توجه ایرانی ها بوده  این برند ایرانی لوازم خانگی  کوچک و سبک را ارائه میکند مانند :

سرخ کن ،پلوپز،خوراک پز،بخار پز، چرخ گوشت، همزن، پنکه، آسیاب، آبمیوه گیری ، جارو برقی ، چای ساز، کتری برقی، اتوبخار، بخارشور، سشوار و… بسیار محصولات دیگر.

از محصولات معروف این برندایرانی جاروبرقی است.

 

 

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی پارس خزر

▪︎  جاروبرقی پارس خزر مدل VC_2200W

▪︎  اتو بخار پارس خزر مدل SL_501

 

 

 

 

۴_برند ایکسن ویژن ( صوتی تصویری )

 

ایکس ویژن در سال ۱۳۸۵ توسط شرکت مادیران به منظور تولید لوازم خانگی برقی ، تلویزیون صوتی تصویری راه اندازی شد، گروه مادیران در سال ۱۳۴۲ تحت عنوان شرکت امینی و شرکا توسط جناب آقای محمود امیری بنیان گذاری شد.

ایکس ویژن

تلویزیون های این برند ایرانی همه ویژگی های یک تلویزیون هوشمند را دارند و با قیمت مناسبی در بازار ارائه می شوند سیستم عامل انها اندرود  ، رزولوشن 4K  می باشد ،کیفیت صدای مطلوبی دارند و اپلیکشین های متنوع مانند فیلمو روی آنها قابل اجرا می باشند .

معایب این محصولات، طراحی کلاسیک و زیبا اما قدیمی است و پنل تلویزیون تا حدی در برابر ضربه و خش مقاوم نیست، و  قابلیت بلوتوث هم ندارد البته در دیگر برند هاهم این نوع معایب یافت می شود .

 

 

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی ایکس ویژن

▪︎ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 49XTU725

▪︎ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل55XKV635

 

 

 

 

۵_ پاکشوما

 

پاکشوما شرکتی تولیدی صنعتی است که فعالیت خود را  در سال ۱۳۵۴  با تولید ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک آغاز نمود ، شرکت پاکشوما  دارای ۴۰ سال  سابقه در تولید انواع لباسشویی می باشد،شرکتی فعال و دارای بیش است چند تکنولوژی جدید و نوآوری لوازم خانگی برقی در کشور ما است.

پاکشوما

از ویژگی های لباسشویی پاکشوما مدل WFI_91429 استفاده از سیستم ضد چروک، شست و شوی با تاخیر، شست و شوی خودکار دیگ ، دیگ الماس( محافظت از لباس) و افزدن لباس حین شست و شو می باشد.

 

 

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی برقی پاکشوما

▪︎  ماشین لباسشویی پاکشوما مدلTFU_73401(سرعت چرخش موتور  ۱۴۰۰ دور در دقیقه)

▪︎  ماشین لباسشویی پاکشوما مدلVFU_6308(سرعت چرخش موتور  ۱۰۰۰ دور در دقیقه)

▪︎  ماشین لباسشویی پاکشوما مدلWFU_ 73422(سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه)

 

 

 

 

۶_ بیمکث

 

نخستین محصولی که با شنیدن نام این برند ایرانی در خاطر ما ایرانی ها زنده می شود هود است ، در سال ۱۳۶۰  به عنوان یک پیشگام فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغازکرد ،محصولاتی از قبیل سینک ظرفشویی، اجاق صفحه، فر توکار از محصولات  این شرکت است.

بیمکث

هود های این برند مکش بالایی دارند، جنس انها معمولا از برگه گالوانیز و نمای استیل عالی و مقاوم در برابر آب و رطوبت ،پنل آن لمسی ، هودهای بیمکس دارای صدای کم می باشند و فیلتری آلومینیومی وضد زنگ و قابل شستو شو دارند.

همچنین دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خوبی هم برخوردار است.

 

 

از نمونه های بهترین برند ایرانی لوازم خانگی بیمکث

▪︎ هودمخفی و توکار بیمکث مدل B20527

▪︎ هودمورب بیمکث مدل 2064

 

 

 

قیمت لوازم خانگی های برقی

 

قیمت لوازم خانگی های برقی همیشه در حال تغیر هستند و ثابت نیستند، برای اطلاع از قیمت ها با فروشندگان لوازم خانگی در ارتباط باشید.

هر برند و مدلی دارای قیمت متفاوتی با توجه به ویژگی هایش دارد،البته باید در کنار پرداخت هزینه اولیه خرید محصول به تعمیر و تعویض قطعات هم توجه داشته باشید.

 

 

 

سخن آخر

 

برندهای ایرانی لوازم بیش از ۲۵ عدد است ،برندهایی که شاید خیلی ها در این حوزه نام انها را نیز نشنیده اند، در این مقاله با بهترین برند های لوازم خانگی و مقایسه آنها و تجهیز کردن آشپزخانه آشنا شده اید همچنین سعی کردیم روی خوشنام ترین ها دست بگذاریم .

در نهایت این خود شما هستید که با سلیقه و انتخاب خود دست روی بهترین برند ایرانی لوازم خانگی بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی