راهنمای جامع خرید تلویزیون هوشمند

راهنمای جامع خرید تلویزیون هوشمند

آیا به یک راهنمای جامع خرید تلویزیون هوشمند نیاز دارید؟ آیا از مزایای خرید تلویزیون هوشمند آگاه هستید؟ آیا با انواع تلویزیون‌های هوشمند آگاه هستید؟

 

امروزه یکی از بخش‌های مهم زندگی دیجیتالی افراد، تلویزیون هوشمند است. این دستگاه دیجیتالی، بستری برای سرگرمی‌های فردی و یا همراه با خانواده فراهم کرده و به عضو همیشه فعال خانه‌های افراد تبدیل شده است.

تلویزیون هوشمند، نوع جدیدی از تلویزیون‌ها هستند که دامنه وسیع‌تری برای سرگرمی افراد دارد؛ از طرفی این نوع تلویزیون‌ها انواع مختلفی دارند که ممکن است یک فرد را در هنگام خرید تلویزیون هوشمند گیج کنند. بهترین راه حل برای این مشکل، مطالعه راهنمای خرید این نوع از تلویزیون است پس با در ادامه این مقاله همراه باشید .

 

 

 

آنچه در ادامه خواهید خواند :

 

  • مزایا خرید تلویزیون هوشمند در یک نگاه

  • اتصال به اینترنت

  • قابلیت Smart view
  • نصب نرم افزار

  • کیفیت صوتی و تصویر بیشتر

  • تلویزیون چی بخریم؟

  • راهنمای خرید تلویزیون

  • زرولوشن

  • نسبت کنتراست درتلویزیون چیست ؟

  • صفحه صاف یا خمیده؟

  • LED  یا OLED

  • سایز صفحه نمایش تلویزیون به سانتی متر

  • درگاه های ورودی تلویزیون هوشمند

  • سیستم عامل تلویزیون هوشمند

  • تلویزیون هوشمند سه بعدی

  • قیمت تلویزیون هوشمند

  • نرخ نوسازی تصویر

  • ریموت تلویزیون هوشمند

  • مصرف انرژی تلویزیون هوشمند

  • بهترین تلویزیون هوشمند سال 2020

  • روش های تشخیص تلویزیون تقلبی

 

 

 

 

مزایای خرید تلویزیون هوشمند در یک نگاه

خرید تلویزیون هوشمند نیاز به راهنمایی دارد. تلویزیون‌های هوشمند با امکانات وسیعی که دارند، می‌توانند مدت‌ها بیننده‌هایش را سرگرم کنند و آن‌ها را در دنیای وسیع خود غرق کنند. دلیل این اتفاق، مزایای مفید و کاربردی این تلویزیون است که نقش جدیدی به عنوان یک تلویزیون به آن‌ها داده.

 

 

اتصال به اینترنت

انواع تلویزیون‌ هوشمند قابلیت وصل شدن به اینترنت را دارند. این تلویزیون‌ها هم از طریق کابل و هم از طریق وای فای می‌توانند به اینترنت وصل شوند. از مزایای وصل شدن به اینترنت، وب گردی در تلویزیون است.

دسترسی به انواع برنامه‌ها و پلتفرم‌های آنلاین

تلویزیون‌هوشمند، دارای انواع برنامه‌ها و بازی‌های مختلف هستند که بعضی از آن‌ها مانند پلتفرم‌های پخش فیلم یا موزیک دارای محتوای آنلاین هستند.

wifi

 

 

مزایا اتصال تلویزیون هوشمند به وای فای:

 

▪︎ مشاهده ویدیو های آنلاین: دراین تلویزیون ها تنها فقط برنامه هایی که روی آنتن هستند را نمی بینید و با اتصال به وای فای خانه خود می توانید ویدیو های آنلاین را تماشا کنید و لذت ببرید.

▪︎ امکان بازدید از وب : تلویزیون های هوشمند قادر هستند که شما بتوانید با آنها صفحات وب را بالا و پائین کنید ،این ویژگی می تواند بسیار کاربردی باشد.

▪︎ اتصال به وبکم: با این قابلیت دیگر نیاز به کامپیوتر نیست و می توانید وبکم خود را به تلویزیون متصل کنید.

▪︎ اتصال به رادیو های اینترنتی: بعضی از کاربران علاقمند به رادیو هستند؛تلویزیون  هوشمند این امکان را به کاربران داده است که بتواننددر کنار داشتن تلویزیون ، رادیو هم داشته باشند.

 

 

 

قابلیت smart view

از مهمترین مزایای تلویزیون هوشمند، قابلیت اشتراک گذاری صفحه موبایل با صفحه نمایش تلویزیون است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های صوتی و تصویری موبایل خود را در تلویزیون تماشا کنید.

وهمینطور اگر با گوشی همراه خود بازی می کنید ،می توانید تصویر  بزرگتری از آن را در تلویزیون پخش کنید واز بازی کردن لذت ببرید.

 

نصب نرم افزار

شرکت های تلویزیون هوشمند قابلیت های جدیدی به کاربران ارائه کرده  و آن هم این است که امکان نصب نرم افزارهایی همچون fasebook ، twitter،  you tube  و… را داده است که ممکن است به صورت پیش فرض ودر کارخانه این نرم افزارها نصب شده باشد یا کاربر باید آنها را دانلود و روی تلویزیون هوشمند خود نصب کند.

game

 

کیفیت صوتی و تصویری بیشتر

با اینکه انواع مختلف تلویزیون‌ هوشمند کیفیت‌های مختلفی دارند، اما در نهایت کیفیت این دست تلویزیون‌ها چند برابر تلویزیون‌ها معمولی است و هنگام تماشای فیلم، تجربه‌ای لذت بخش برای شما فراهم می‌کند.

تلویزیون ها وضوح متفاوتی دارند، تلویزیون های با کیفیت HD ،کیفیتی بسیار بالاتری نسبت به تلویزیون های معمولی دارند، وحتما کیفیت تصویر و صدا بیشتری را دارند.

در کیفیت های فول HD تصاویر بسیار با کیفیت تر خواهند بود وجزئیات تصویر به وضوح قابل روئت است.

اما بالا ترین وضوح تلویزیون هوشمند با تکنولوژی 4K نسبت به فول HDو یا همان وضوح ۱۰۸۰ دارد که وضوح این تلویزیون ها تقریبا ۴ برابر رزولوشن ۱۰۸۰p است .

از نمونه تلویزیون های 4k می توان به برند هایی چون سونی، ال جی ، سامسونگ ، شارپ و هاینس اشاره کرد.

 

 

 

تلویزیون چی بخریم؟

شرکت های سازنده تلویزیون هوشمند متنوع هستند  و انتخاب هر مدلی بستگی به سلیقه ،بودجه و کارآیی مورد نیاز شما دارد.

ال جی از نظر طراحی ،کیفیت وقیمت رتبه اول در دوسال گذشته نسبت به تلویزیون های دیگر  را به خود اختصاص داده است .طراحی و ظرافتی که در هر مدل تلویزیون های ال جی دیده میشود  فوق العاده هستند.

شرکت سونی تلویزیون هایی با ویژگی های ال جی و سامسونگ ارائه کرده است ،بهترین کیفیت تصویر ، کمترین کیفیت صدا را نسبت به ال جی و سامسونگ دارد اما قیمت بالاتری نسبت به این دوبرند دارد .

 

 

 

راهنمای خرید تلویزیون هوشمند

برای خرید تلویزیون هوشمند، ابتدا باید هدف خود را از خرید این تلویزیون هوشمند مشخص کنید. برخی از افراد صرفا برای کیفیت بیشتر و دسترسی به امکانات آنلاین آن، تلویزیون هوشمند می‌خرند، اما برخی دیگر به دنبال خرید یک تلویزیون هوشمند با حداکثر کیفیت و در ابعاد بزرگ می‌گردند تا تجربه لذت بخش‌تری هنگام تماشای فیلم داشته باشند.

با این حال برای اینکه بتوانید اهداف خود را در ملاک‌های مختلف بسنجید، برای شما نکاتی ذکر کردیم که توجه به آن‌ها می‌تواند کمک مهمی به خرید شما بکند.

 

 

رزولوشن

اصلی‌ترین بخش یک تلویزیون هوشمند، صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش یک تلویزیون شامل چندین بخش و ملاک است که بسته به هدف شما متغیر است. رزولوشن به معنای کیفیت و وضوح تصویر و صفحه نمایش تلویزیون است.

اگر یک تلویزیون با کیفیت بسیار بالا و لذت بخش می‌خواهید، تلویزیون K4 این خواسته را برای شما فراهم می‌کند؛ اما حواستان باشد که این تلویزیون‌‌ها قیمت بسیار بالایی دارند؛ پس اگر بودجه شما مناسب این کیفیت نیست، رزولوشن P 1080 گزینه خوبی است.

 

 

نسبت کنتراست در تلویزیون چیست؟

مفهوم کنتراست در تلویزیون هوشمند، به خودی خود یک مفهوم پیچیده و در عین حال با اهمیت است. به طور کلی، کنتراست نسبت روشن‌ترین رنگ تصویر به تاریک ‌ترین رنگ همان تصویر است.

این نسبت هر چقدر بیشتر باشد، وضوح تصویر بالاتر است. در واقع بحث کنتراست این است که بخش‌های روشن تصویر باید در روشن‌ترین حالت ممکن قرار بگیرند و بخش‌های تاریک تصویر هم در تاریک‌ترین حالت ممکن. این نسبت بالا، باعث می‌شود که تصاویر زیبایی بیشتری داشته باشند و وضوح آن‌ها بالاتر برود.

black-white

برای اینکه نسبت کنتراست تلویزیون هوشمند منتخب خود را بسنجید، کافی است به چشمان خود اعتماد کنید؛ بسیاری از نسبت‌هایی که شرکت‌ها به عنوان نسبت کنتراست  برای تلویزیون‌ها ذکر می‌کنند، نسبت‌هایی بسیار بالا و دروغین هستند، پس خودتان به تصاویر نگاه کنید، ترجیحا یک تصویر که هم رنگ مشکی و هم رنگ سفید در آن وجود داشته باشد.

اگر برای شما امکان پذیر بود، در تاریکی این تصویر را نگاه کنید و نسبت تاریک‌ترین و روشن‌ترین بخش تصویر را بسنجید.

 

 

صفحه صاف یا خمیده؟

پاسخ به این سوال در تلویزیون هوشمند به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل مکان قرار گیری بیننده نسبت به تلویزیون هوشمند است. به طور کلی اگر بیننده روبه روی تلویزیون قرار گیرد، بهتریت انتخاب صفحه خمیده است.

صفحه خمیده به بیننده‌ای که روبه رویش باشد، زاویه دید بیشتر برای او فراهم می‌کند و جزییات تصویر را بهتر نشان می‌دهد.

Flat screen TV or curved

اگر بیننده برای نگاه به تلویزیون هوشمند، در مکان‌های مختلف سالن قرار گیرد؛ صفحه تخت می‌تواند انتخاب خوبی باشد. زیرا اگر در این حالت صفحه نمایش انحنا داشته باشد، بیننده نمی‌تواند به تمام تصویر تلویزیون مسلط باشد.

 

 

 

 

ال ای دی یا اولد

یکی دیگر از انتخاب‌های مهم هنگام خرید تلویزیون هوشمند، نوع صفحه نمایش تلویزیون است. به طور کلی تلویزیون‌های ال ای دی، نور بیشتری دارند و البته کیفیت به مراتب پایین تری نسبت به تلویزیون‌های اولد دارند.

تلویزیون‌های اولد نور کمتر و وضوح و نسبت کنتراست بالاتری دارند.

برای اینکه خریدار تلویزیون هوشمند بین این دو نوع از صفحه نمایش انتخاب بهتری داشته باشد، باید به مکان قرار گیری تلویزیون و مقدار نور سالن توجه شود.

اگر سالنی که تلویزیون در آن قرار دارد نور بیشتری داشته باشد و این نور در روشنایی صفحه نمایش موثر باشد، تلویزیون ال ای دی کارکرد بهتری دارد؛ زیرا این نوع از صفحه نمایش نور بیشتری دارد.

اما اگر مکان تلویزیون هوشمند مکان نسبتا تاریک‌تری است و روشنایی تاثیر کمی در صفحه نمایش تلویزیون می‌گذارد، بهتر است از تلویزیون اولد استفاده شود؛ زیرا این نوع صفحه نمایش، در تاریکی کیفیت خیره کننده‌ای دارد. اما باید توجه داشت که این نوع صفحه نمایش، به مقدار قابل توجهی گران است.

تلویزیون های OLED نسبت به LED مصرف انرژی بیشتری دارند.

 

led-oled

 

 

سایزصفحه نمایش تلویزیون هوشمند

 

ابعاد صفحه نمایش تلویزیون براساس وتر هر یک و به‌صورت اینچ محاسبه می شود .

درادامه ابعاد صفحه نمایش تلویزیون را به طور تقریبی ذکر کرده ایم.

 

  • صفحه نمایش ۲۶ اینچ : ۶۶ سانتی متر
  • صفحه نمایش ۳۲ اینچ : 81 سانتی متر
  • صفحه نمایش ۳۷ اینچ : 93 سانتی متر
  • صفحه نمایش ۴۰ اینچ : 102 سانتی متر
  • صفحه نمایش ۴۶ اینچ : ۱۱۷سانتی متر
  • صفحه نمایش ۵۲ اینچ : ۱۳۲ سانتی متر
  • صفحه نمایش ۶۵ اینچ : ۱۶۵سانتی متر
  • صفحه نمایش ۷۰ اینچ : ۱۷۷ سانتی متر
  • صفحه نمایش ۷۵ اینچ : ۱۹۰سانتی متر
  • صفحه نمایش ۸۵ اینچ : ۲۱۶ سانتی متر

فاصله مناسب برای تلویزیون براساس ابعاد آن

هنگام خرید تلویزیون باید به فاصله تلویزیون و اندازه تلویزیون برای دیدن و شنیدن تصاویر و اصوات آن توجه کنید ،هرچه این فاصله بیشتر باشد مناسب تر آن است که بزرگ تر باشد.

به اندازه مناسب فاصله تلویزیون درادامه توجه کنید البته این اندازه ها تقریبی می باشند .

 

تلویزیون ۲۶ اینچ با فاصله تقریبی ۸۰ الی ۱۵۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۳۲ اینچ با فاصله تقریبی ۱۰۰ الی ۲۰۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۳۷ اینچ با فاصله تقریبی ۱۲۳ الی ۲۱۵ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۴۰  اینچ با فاصله تقریبی ۱۳۰ الی ۲۳۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۴۶ اینچ با فاصله تقریبی ۱۵۰ الی ۳۰۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۵۲ اینچ با فاصله تقریبی ۱۶۰ الی ۳۴۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۵۸ اینچ با فاصله تقریبی ۱۷۷ الی ۳۸۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۶۵ اینچ با فاصله تقریبی ۲۰۰ الی ۴۰۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۷۰ اینچ با فاصله تقریبی ۲۱۵ الی ۴۳۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۷۵ اینچ با فاصله تقریبی ۲۳۰ الی ۴۶۰ سانتی متر مناسب می باشد.

تلویزیون ۸۵ اینچ با فاصله تقریبی ۲۶۰ الی ۴۸۰ سانتی متر مناسب می باشد.

علاوه بر فاصله صفحه نمایش تلویزیون با چشم باید به ارتفاع تلویزیون هم توجه بشه که به مرور زمان باعث گردن درد نشود، تلویزیون اگر روی میز می باشد بهتراست ۷۰ الی ۶۰ سانتی متر فاصله داشته باشد ولی اگر روی دیوار نصب می شود ۱۵۰ سانتی متر لبه پائین آن با زمین فاصله داشته باشد تا دچار گردن درد هنگام تماشای تلویزیون نشوید.

 

 

 

 

 

 

درگاه های ورودی ( پورت ) تلویزیون هوشمند

دوربین های دیجیتال، حافظه های جانبی و پخش کننده های mp3 از طریق پورت های تلویزیون به آن  متصل کنید .

 

انواع پورت های تلویزیون هوشمند :

 

▪︎ ورودی های HDMI  : رایج ترین ورودی برای اتصال دستگاه های صوتی و تصویری به تلویزیون است ،تعداد این ورودی ها در تلویزیون ها متغیر است؛ اما در تلویزیون های ارزان تر بیشتر از ۲ ورودی HDMI ندارند.

 

 

▪︎ ورودی های صدا ARC : برای دریافت استریو هستند ، این ورودی ها در تمامی تلویزیون ها وجود دارد اما بعضی از تلویزیون های هوشمند قابلیت بلوتوث دارند  که می توانند بدون سیم به تلویزیون متصل شوند و نگرانی بابت نصب روی دیوار کم تر می شود.

 

 

▪︎ ورودی های USB : این پورت قابلیت اتصال فلش مموری به تلویزون را فراهم کرده است ، و شما می توانید تصاویر ،ویدیو ها و موزیک های خودرا از این طریق در تلویزیون مشاهده کنید .

 

 

▪︎ ورودی آنتن : شماحتی اگر تلویزیون تان گیرنده دیجیتال داشته باشد حتما به این پورت نیاز دارید.

 

 

▪︎ پورت VCA وDVI : ازاین پورت برای اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می شود.

dvi

 

 

▪︎ جک اینترنت یا LAW : تلویزیون هوشمندی که دارای قابلیت اتصال به اینترنت هست این ورودی را نیز دارد.

 

 

 

سیستم عامل تلویزیون هوشمند

برخی سازنده های تلویزیون هوشمند مانند سامسونگ روی تلویزیون های اخیر خود امکان اجرای سیستم عامل را فراهم کرده است که این می تواند قابلیت بسیار زیادی برای تلویزیون محسوب شود ، سیستم عامل تایزن باعث می شود کاربران بهره بری بهینه تر از تلویزیون هوشمند داشته باشند که می توان به نصب اپلیکشین های اندرود و سرعت بالای تلویزیون اشاره کرد.

android

 

شرکت سونی و فلیپس سیستم عامل اندرود (android) را دراختیار کاربران قرار داده است ،که محیطی تقریبا مشابه با گوشی همراه دارد واستفاده از آن آسان است ، وهمچنین سرعت بالایی هم دارد.

web-os

 

شرکت سازنده تلویزیون های هوشمند ال جی از سیستم عامل وب او اس ( web os ) استفاده می کنند که اجرا واستفاده آسان خوبی دارند اما سرعتش کمی از اندرود پائین تراست ولی قابلیت های جست و جو تعداد برنامه هایش بیشتر است .قابلیت آپدیت و بروز رسانی  که دارد در بین سیستم عامل های دیگر می تواند بهترین کارآیی را به کاربر بدهد.

web-os

برای سیستم عامل تلویزیون ، نحوه اجرا ، استفاده آسان ونحوه  دسترسی برای کاربران بسیار مهم است پس قبل از خرید تلویزیون به این نکته و ویژگی حتما توجه کنید.

 

 

 

تلویزیون هوشمند سه بعدی

ازقابلیت های جدید تلویزیون هوشمند این است که می توانید تصاویر را بصورت سه بعدی تماشا کنید تنها کافی است که عینک سه بعدی را به چشمانتان بزنید و وارد دنیا خیالی شوید.

3D-tv

هنگام تماشا  فیلم حتما باید عینک سه بعدی را بزنید ،زیرا با چشم تصاویر معمولی قابل مشاهده است.این عینک ها دارای نمایشگر  LCDهستند وتصاویر را با کیفیت بالا نمایش می دهند و همینطور با باتری کار می کنند.

برخی از شرکت های سازنده تلویزیون هوشمند این عینک را در کنار خرید تلویزیون ارائه می دهند ولی اگر بخواهید به طور جداگانه این عینک هارا خریداری کنید هزینه زیادی باید بپردازین.واین نکته قابل توجه باید باشد که عینک های سه بعدی برای تلویزیون های خود ساخته می شوند و نمی توانید از عینک سه بعدی شرکت دیگر استفاده کنید.

در تلویزیون های هوشمند سه بعدی تصاویر معمولی هم با کیفیت زیادی(۱۰۸۰P) قابل مشاهده است و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است .

 

 

قیمت تلویزیون هوشمند

قیمت تلویزیون هوشمند بسته به برند ،مدل وگارانتی متفاوت هستند واین شما هستید که باید از میان تنوع بالا تلویزیون در بازار براساس بودجه تان یکی را انتخاب کنید.وبا توجه به بالا رفتن تورم وقیمت ارز بهتر است با فروشندگان در ارتباط باشید.

 

 

نرخ نوسازی تصویر

به زبان ساده، نرخ نوسازی تصویر در تلویزیون هوشمند، میزان سرعت واکنش صفحه نمایش از یک تصویر به تصویر دیگر در فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی است. شاید این مسئله زیاد برای افراد غیر گیمر نداشته باشد، اما در حقیقت گیمر‌ها روی این نرخ حساسیت زیادی دارند.

هر چه نرخ نوسازی تصویر بیشتر باشد، قیمت هم در عین حال بالا می‌رود. پس اگر گیمر نیستید و این مسئله چندان برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید پول کمتری خرج کنند.

 

 

 

ریموت و کنترل تلویزیون هوشمند

کنترل جادویی در واقع همان کنترل های موسی هستند که به صورت رادیویی با تلویزیون در ارتباط هستند وباعث می شود باتری های کنترل زودتر از تلویزون های معمولی تمام شوند، شما می توانید مانتد موس کامپیوتر اشاره را در هر کجا که می خواهید حرکت دهید وانتخاب کنید ، درنمونه های ال جی می توانید گوشی خودرا به کنترل تبدیل کنید ،کارکردن با این کنترل ها آسان است و همینطور سرعت بالایی نسبت به کنترل های معمولی دارد.

 

 

مصرف انرژی تلویزیون هوشمند

یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید تلویزیون هوشمند مصرف انرژی نیز می باشد، هرچه مساحت تلویزیون بیشتر باشد مصرف انرژی بیشتری هم دارد؛ که البته با پیشرفت تلویزیون ها مصرف انرژی هم کاهش یافته است.

 

 

بهترین تلویزیون هوشمند سال ۲۰۲۰

تلویزیون های هوشمند سونی مدل S8H،A8H، X9500H، X9000H این مدل ها بهترین نمونه ها ،دارای کیفیت بالا وسیستم عامل اندرود هستند ؛ که دارنده پردازنده 4K نیز می باشند.

بهترین مدل سونی در سال۲۰۲۰ Bravia و x9500G  می باشد.

 

تلویزیون ال جی مدل های LK5730، Sm8000، Sm9000، c9 دارای طراحی فوق العاده و زیبا ، پشتیبانی از تمامی ورودی ها  ، قیمت‌مناسب ،کیفیت تصاویر بالا و دارنده دستیارصوتی آلکسا و آمازون نیز می باشند.

بهترین مدل‌ تلویزیون  هوشمند ال جی سال۲۰۲۰ مدل  ال جی ، C9 می باشد.

 

تلویزیون های سامسونگ مدل 90RQ، Q900، RU8000، RUV100 و منحنی RUV300 که دارای گزینه های فراوانی برای انتخاب هستند  ،این مدل ها قابل اطمینان ترین و پرمصرف ترین نمونه ها هستند .این مدل ها  استایل بسیار زیبا وکارایی های عالی را دارند.

اما بهترین مدل  تلویزیون هوشمند درسال ۲۰۲۰ سامسونگ Q90R و QLED می باشد .

 

 

روش های تشخیص تلویزیون تقلبی

اگرشما قصد خرید از فروشگاه های آنلاین را دارید ،بهتراست از فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی خریداری کنید همچنین هنگام دریافت خرید خود، باید کارتن خرید خود را برسی کنید که :

▪︎ پلمپ باشد

▪︎ روی آن نام شرکت سازنده ومدل درج شده باشد

▪︎ دارای بارکد باشد

▪︎ وهمه نوشته هایش چاپ شده روی کارتن باشد وبه صورت برچسب نباشد.

 

 

سخن آخر

برای اینکه بتوانید تلویزیون هوشمند مناسبی را بخرید؛ حتما قبل از خرید بودجه مشخصی را برای خود تعیین کنید. انواع تلویزیون‌های هوشمند قیمت‌های مختلفی دارند، به گونه‌ای که نسبت بعضی از آن‌ها با یکدیگر، نسبتی بسیار بالا است.

راهنمای جامع خرید تلویزیون هوشمند می تواند شما را در این انتخاب راهنمایی کند. سعی کنید در مورد انتخاب متغیر‌های تلویزیون هوشمند، منطقی عمل کنید و واقعا مواردی را که فکر می‌کنید نیاز ندارید، از انتخاب خود حذف کنید تا با کمترین قیمت، یک تلویزیون هوشمند داشته باشید.

 

 

 

 

منابع: lifewire

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی